"Вианокс"

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

+380 (95) 053-93-60тел

+380 (44) 369-58-20факс

Перспективи розвитку м`ясної галузі восени 2014р

Наші коментарі   всеукраїнській галузевій газеті «Харчовик» і «М’ясна індустрія»

 Вересень 2014р.

 1)      Коротко окресліть основні проблеми м’ясопереробної галузі загалом, і наскільки ці проблеми змінили (відкоригували) роботу Вашої компанії – як постачальника добавок для виробництва м’ясної продукції. Пріоритети.

 

 Дійсно наша держава переживає дуже складний період. Події на сході України, не визначення майбутнього, різке й динамічне знецінення курсу гривні не могло не відобразитися і на м’ясопереробній галузі. Серед основних проблем я б виділив: постійне падіння купівельної спроможності м’ясної продукції,  перебої з поставками якісної сировини та її  здорожчання. Не секрет, що наша галузь в левовій чистині закуповує сировину закордоном.  Як наслідок, після знецінення гривні,  почала дорожчати і сировина, що автоматично  призводить і до здорожчання продукції м’ясопереробних підприємств. Оскільки рівень доходів населення залишився незмінним, то зрозуміло, що падає і купівельна спроможність і об’єми продаж продукції.  В цій ситуації виробник змушений працювати з мінімальними заробітками або «в нуль», чекаючи перспектив.

Підприємства нашого профілю перебувають в тісній залежності від  роботи переробних підприємств. Зрозуміло, що коли падають загальні об’єми продажу у виробників, будуть від цього страждати і підприємства-постачальники сировини. Проте в постачальників харчових інгредієнтів залежність від імпорту майже на 90%, оскільки практично вся сировина постачається із-за кордону. Підприємства-виробники харчових інгредієнтів  на Україні звичайно пропонують трохи дешевші ціни, за рахунок різниці у вартості робочої сили, проте все рівно змушені постійно перераховувати ціни відповідно до показників курсу  долара США чи Евро. Просимо виробників з розумінням відноситись до такої позиції, оскільки від моменту продажу товару і до моменту конвертації коштів в валюту для закупки чергової партії сировини, проходить час протягом якого зміни курсу часто нівелюють прибуток і для закупки наступної  партії буде необхідно більше коштів ніж надійшло від продажу попередньої партії. Як наслідок, зменшується кількість обігових коштів, збільшується час між поставками сировини і можливі перебої з регулярними поставками інгредієнтів для переробних підприємств. Проте дуже хочемо вірити, що рано чи пізно ситуація  в державі стабілізується, а за умов стабільності, всі основні проблеми галузі також автоматично  вирішаться.

 

 

2. Учасники ринку говорять про значне падіння рентабельності підприємств. Які, на Ваш погляд, зараз найбільш прийнятні способи здешевлення виробленої продукції, які б, водночас, не позначалися на якості готових виробів? Що в цьому плані для м’ясопереробників пропонує компанія «Віанокс»?

 

Звичайно, на фоні тотального здорожчання сировини та неможливості продажу продукції по вищим цінам, оскільки покупець не в змозі платити дорожче, підприємства просто змушені працювати на мінімальних рентабельностях. В контексті цих обставин, переробні підприємства почали прораховувати «кожну копійку».  В даній ситуації компанія «Віанокс»прийняла  рішення почати випуск препаратів власного виробництва, що мають максимальний ефект від свого застосування. Так, наприклад, ми  розробили функціональні, розсольні препарати та смакоароматичні суміші, що мають мінімальні дозування при їх максимальній ефективності.  Звичайно, ці препарати коштують трохи дорожче, але  вартість закладки при цьому коштує значно дешевше, за рахунок максимального вмісту робочих речовин. До того ж, ці препарати дозволяють збільшити вихід готової продукції, тримаючи при цьому стабільність якості. 

 

 

3. Які позиції асортименту продукції компанії мають попит. Новинки асортименту.

 

На сьогоднішній день самими популярними сумішами з асортименту компанія «Віанокс»є препарати, що дозволяють отримати максимальні виходи готової продукції при мінімальних закладках

  Серед самих популярних позицій  такого профілю  можу виділити:

-          ПРОТТЕКТ 100  – функціональна суміш  з гідратацією 1:100 для варених ковбас;

-          ПРОТТЕКТ Р60 – функціональна суміш  для вітчин в оболонці, та п/к ковбас;

-          ПРОТТЕКТ Р3 – універсальна росольна суміш  для делікатесних виробів з мінімальним дозуванням  та дозволяє отримати максимальні виходи;

-          ПРОТТЕКТ Р11 и Р12 - росольні суміші  з дозуванням всього 1 кг на 100л розсолу, добре зарекомендували себе в переробці птиці;

-          Дуже популярна лінійка ароматів з дозуванням 2г на 1 кг продукту. Особливо популярні аромат яловичини, бекону, курки, часнику та диму.

Серед  популярних новинок  хочу виділити:

-          ПРОТТЕКТ Ф1 – суміш фосфатів адаптована для виробництва продукції з яловичини та свинини;

-          ПРОТТЕКТ Ф2 -  суміш фосфатів, що поки не має аналогів в Україні, для виробництва  продукції з м₴яса птиці.

Особливо хочу виділити каррагенан SRC50 -  продукт, що  всього близько року  з’явився в нашому прайсі, але вже попав у список ТОП продуктів. SRC50 в холодних процесах веде себе як класичний каррагенан, проте при нагріванні він  різко набирає в’язкість. Цей ефект дозволяє мінімізувати втрати при термообробці готових продуктів. Особливо  така поведінка продукту вигідна для  делікатесних виробів,  де тільки при зміні класичного каррагенану на SRC50, можна  отримати на 5-8% більший вихід

 

 

4. Спрогнозуйте, будь ласка, які тенденції переважатимуть на вітчизняному ринку добавок? Які конкурентні переваги будуть пріоритетними.

 

 Нажаль робити чіткі прогнози, через ситуацію нестабільності в нашій країні,  зробити дуже складно, однак мені здається, що   найближчим  часом  буде зростати сегмент пропозицій харчових компонентів для більш дешевої та середньої групи м’ясних виробів, що в першу чергу обумовлено падінням купівельної спроможності населення.   Вартість інгредієнтів в перспективі осені, скоріше дорожчатиме, оскільки вже зараз багато компаній-постачальників харчових компонентів  стикаються з проблемою регулярних безперебійних поставок сировини  і це на фоні початку вересня, коли у переробних підприємств галузі традиційно збільшуються замовлення (проблема в більшості зумовлена поганим поверненням коштів та знеціненням гривні).  Подальші зміни цінової політики будуть пропорційно залежати від поведінки курсу гривні по відношенні до основних валют.

 

Top of Page